Melburna, 2011. gada 27. marts – Pirmās Pirelli sacīkstes no tā trīs gadu līguma par riepu piegādi Pirmās Formulas komandām bija ļoti intensīvas. Ar diviem līdz trim pitstopiem katrai formulai un kopējo sacensību ilgumu par trim minūtēm ātrāku nekā pagājušajā gadā, tādējādi uzsverot jauno PZero riepu sniegumu.
Šī gada PZero riepas ir veidotas tā, lai apvienotu tehnoloģijas ar izklaidi, kas Austrālijas posma skatītājiem sniedza dažus elpu aizraujošus dueļus un daudz apdzīšanas momentu.
Pirms sacīkstēm Pirelli paredzēja divus līdz trīs pitstopus ātrākajiem braucējiem, kas šoreiz tā arī izrādījās patiesi. Vienpadsmit no visiem sešpadsmit sacīkšu beidzējiem, ieskaitot sacīkšu uzvarētāju Sebastjanu Fetelu, izmantoja divas pitstopa reizes, pieci sacīkšu finišētāji izmantoja trīs pitstopa reizes, un viens braucējs – 21 gadu vecais jaunpienācējs Serhio Peress, iebraucot tikai vienu reizi pitstopā, finišēja septītajā vietā.
Visi godalgotie braucēji, katrs no savas komandas, izmantoja divas pitstopa reizes. Visi trīs laureāti uzsāka sacīkstes ar mīkstākām riepām, bet pabeidza tās ar cietākām, tādējādi izmantojot pirmās divas riepu izvēles iespējas. Šī taktika izrādījās visefektīvākā Albert Park trasē, kurai ir unikālas īpašības, jo tā ir tikai daļēji pastāvīgā trase.
Red Bull pilotam, pasaules čempionam Sebastjanam Fetelam, kas uzsāka sacīkstes no pirmās pozīcijas pēc kvalifikācijā ātrākā apļa rekorda uzstādīšanas Melburnā, tās bija pirmās pabeigtās sacīkstes Austrālijā, pēc kurām viņš sacīja: "Mums ir jāizsaka komplimenti Pirelli."
Pirelli motosporta direktors Pols Hemberijs sacīja: "Kas par sacīkstēm! Austrālijai bija viss: ātrākais jebkad redzētais kvalifikācijas aplis Melburnā, daudz cīņas trasē, cieša konkurence un daži saviļņojoši apdzīšanas manevri. Beigās mums ir trīs dažādu komandu braucēji uz goda pjedestāla, un viņi visi bija izcili. Es domāju, ka to pašu mēs varam teikt arī par mūsu riepām: ar tām mums nebija nekādu problēmu, un to nodiluma pakāpe bija zemāka nekā mēs plānojām, jo lielākā daļa braucēju – ieskaitot arī pirmos trīs – izvēlējās divu maiņu stratēģiju, tieši tā, kā bijām plānojuši. Mēs arī redzējām dažādas stratēģijas, no vienas maiņas līdz trim, kas sniedza komandām iespēju radoši izvēlēties savu brauciena stratēģiju. Es vēlos pateikties visām komandām un braucējiem par atbalstu mūsu debijas sacīkstēs pirmajā formulā un ceram, ka šodienas sacīkstes ir attaisnojušas viņu uzticību mums. Es vēlos pateikties arī visai Pirelli komandai: šis aizraujošais sākums ir bijis iespējams tikai ar viņu nepārtraukto smago darbu jau kopš mūsu līguma noslēgšanas tikai pirms deviņiem mēnešiem jūnijā. Tomēr mēs tagad vēl nevaram dusēt uz lauriem: mēs jau domājam par nākamo posmu Malaizijā, kas mums būs jauns un citādāks izaicinājums."
Spilgtākie mirkļi no Austrālijas Grand Prix video:
Vairāk informācijas par Pirelli F1 lasiet oficiālajā mājas lapā www.pirelli.com