Monako, 2011. gada 29. maijs – Riepu stratēģija bija noteicošā Monako Grand Prix, kurā norisinājās trīskārša cīņa starp Sebastianu Fetelu ("Red Bull Racing"), Fernando Alonso ("Ferrari") un Džensonu Batonu ("McLaren"), kurus 15 apļus pirms finiša šķīra mazāk par 1 sekundi. Vadošās trijotnes temps bija tāds, ka viņi atrāvās no 4. pozīcijas braucēja gandrīz par minūti.
Visa līderu trijotne izmantoja pilnīgi atšķirīgas sacensību stratēģijas: Fetels iebrauca boksos vienu reizi, 16. aplī nomainot PZero Red supermīkstās riepas ar PZero Yellow mīkstajām riepām un ar šo riepu komplektu veica pēdējos 56 apļus. Alonso izvēlējās divu pitstopu stratēģiju, sākot braukt ar supermīkstajām riepām un pēc tam izmantojot divus mīksto riepu komplektus, pēdējo boksu apmeklējumu veicot 34. aplī. Tikmēr Batons pielietoja sprinta stratēģiju, iebraucot boksos trīs reizes. Kaut arī bija liela stratēģiju atšķirība, līderu trijnieks turējās cieši cits aiz cita sacensībās, kurās debitēja Pirelli supermīkstās riepas.
Sacensībām ieejot pēdējo 10 apļu posmā, vadošā trijotne joprojām brauca cieši kopā aizraujošajā cīņā par pārākumu, kad 6 apļus pirms finiša notika avārija un trasē devās drošības mašīna un tika izlikts sarkanais karogs. Tā kā noteikumi ļauj komandām darboties ap mašīnām, kamēr sacīkstes ir apturētas, braucējiem bija ļauts nomainīt riepas pirms atsākās sacensības pēdējā izrāvienā uz finišu.
Visi vadošie braucēji izvēlējās Pirelli PZero Red supermīkstās riepas ceļā uz karogu, kas beidzās ar Fetela pirmo uzvaru Monako. IŠī bija pirmā Pirelli uzvara Monako kopš 1957. gada sacensībām, kurās uzvarēja Huans Manuels Fanhio ( Juan Manuel Fangio) un "Maserati".
Pirelli Motorsport direktors Pauls Hemberijs sacīja: "Mums bija privilēģija redzēt vienu no kompaktākajām cīņām par uzvaru, kādas jebkad notikušas Monako – visprestižākajās gada sacīkstēs. Vadošais trijnieks izmantoja pavisam atšķirīgas riepu stratēģijas, bet turējās vairāk vai mazāk kopā, kas ir tieši tas, uz ko mēs cerējām gada sākumā. Ir lieliski redzēt, kā riepu stratēģija veido tik ievērojamu rīcības daļu, sniedzot mums aizraujošu cīņu par līdera pozīciju, kurā katrs no vadošajiem trim braucējiem būtu pelnījis kļūt par uzvarētāju. Es esmu pārliecināts – ja nebūtu sarkanā karoga beigu apļos, viņu cīņa turpinātos visu brauciena laiku līdz pašām beigām. Bija lieliski redzēt arī dažus citus punktus ieguvušos braucējus, kā, piemēram, Kobajaši, Zutilu Buemī un Barikello. Ņemot vērā vakardienas ātrāko apli, kāds jebkad veikts Monako un dažus braucējus, kuri šodien nobrauca vairāk kā 50 apļus ar PZero Yellow riepām, Pirelli ar šī gada F 1 riepām ir nodrošinājis gan veiktspēju, gan piemērošanās iespējas."
Turpmākie F1 posmi:
7. posms |
Kanādas Grand Prix |
12.Jūn |
8. posms |
Eiropas Grand Prix |
26.Jūn |
9. posms |
Lielbritānijas Grand Prix |
10.Jūl |
10. posms |
Vācijas Grand Prix |
24.Jūl |
11. posms |
Ungārijas Grand Prix |
31.Jūl |
12. posms |
Beļģijas Grand Prix |
28.Aug |
13. posms |
Itālijas Grand Prix |
11.Sep |
14. posms |
Singapūras Grand Prix |
25.Sep |
15. posms |
Japānas Grand Prix |
09.Okt |
16. posms |
Korejas Grand Prix |
16.Okt |
17. posms |
Indijas Grand Prix |
30.Okt |
18. posms |
Abū Dabī Grand Prix |
13.Nov |
19. posms |
Brazīlijas Grand Prix |
27.Nov |