Valensijā riepas Pzero nodemonstrēja gan ātrumu, gan nodilumizturību. Izšķirošs faktors Eiropas Grand Prix izrādījās riepu lietošanas stratēģija: sākumā pjedestālu ieņēmušie sacīkšu braucēji izmantoja sākotnēji lielu ātrumu, ko attīstīja ar mīkstajām riepām PZero Yellow (ar dzeltenu marķējumu), bet pēc tam pārgāja uz riepām PZero White (ar baltu marķējumu), kā priekšrocību izmantojot jaunā gumijas maisījuma nodilumizturību.
Ielas trasē Valensijā Pasaules čempionāta līderis Sebastjans Fetels (Sebastian Vettel) startēja no "pole position" un ieguva sesto uzvaru astoņās kārtējās sezonas sacīkstēs. Otrais finišēja Ferrari sacīkšu braucējs Fernando Alonso (Fernando Alonso): kārtējā sezonā šis pjedestāls viņam bija otrais pēc Grand Prix Monako. Šī sacīkšu nedēļas nogale Fetelam izdevās vienkārši lieliska – viņš izcīnīja "pole position", noturēja uzvaru sacīkstēs un nobrauca ātrāko apli, nostiprinot savas līdera pozīcijas čempionātā.
20 apļus pirms sacīkšu beigām trīs pjedestālu ieņēmušie sacīkšu braucēji brauca tikai trīs sekunžu robežās viens no otra – visu izšķirt vajadzēja pitstopu stratēģijai. Pēc tam, kad 22. aplī Alonso no Ferrari uzvarēja Marku Vēberu (Mark Webber) cīņā par otro vietu, Red Bull sacīkšu braucējs iebrauca boksos agrāk par savu sāncensi, lai uzstādītu priekšpēdējo riepu komplektu, un atgūtu sev otro vietu, pateicoties pitstopam. Kārtējā sezonā tāds taktisks lēmums ir ieguvis nosaukumu – "apgriešana".
Bet 10 apļus pirms sacīkšu beigām Alonso izdevās apdzīt Vēberu pitstopā, kad viņš devās pēc riepu PZero White komplekta pēdējam sacīkšu posmam. Visi pirmie septiņi sacīkšu braucēji izvēlējās vienādu trīs pitstopu stratēģiju, izmantojot riepas PZero White pēdējā sacīkšu posmā.
Sacīkšu braucējs Toro Rosso Haime Algersuari protokolā izrādījās augstāk par visiem pilotiem, kas izvēlējās divu pitstopu stratēģiju: vidējo 23 apļus garo sacīkšu posmu viņš veica ar otro riepu PZero Yellow komplektu, bet 42.aplī pārgāja uz riepām PZero White.
Pretstatā tam Serhio Peres no Sauber sacīkstes aizvadīja ar vienu pitstopu, pārejot no vidējas cietības riepām PZero White uz mīkstajām PZero Yellow 25.aplī. Ar šo riepu komplektu viņš nobrauca 32 apļus līdz pat finišam 57.aplī.
Pēc divu sacīkšu izlaišanas avārijas iemesla dēļ kvalifikācijā uz Grand Prix Monako, lai saņemtu čempiona titulu, meksikānim pietrūka tikai sešas sekundes.
Neskatoties uz ārkārtīgi komplicētajiem apstākļiem – gaisa temperatūra bija 28°, bet asfalta temperatūra sasniedza 47° – izstāšanos nebija, un abi riepu PZero tipi nodemonstrēja salīdzinoši nelielu nodiluma pakāpi.
Pirelli autosporta direktora Pola Hemberi komentārs: "Noritējušās sacīkstes, protams, neizdevās izcilas kā, piemēram, pašreizējās sezonas sacīkstes Kanādā, Monako un Ķīnā. Bet mēs atkal redzējām interesantu stratēģiju kombināciju, lai gan bija acīmredzams, ka optimāli bija trīs pitstopi: izveidojušajos apstākļos ātrākie bolīdi varēja maksimāli efektīvi izmantot mīksto riepu PZero Yellow priekšrocības, Tālāk mūs gaida Silverstouna, atgriešanās stacionārajā ātrgaitas trasē, kurai jādāvā mums daudz notikumu vadošo sacīkšu braucēju cīņā".
Turpmākie F1 posmi:
9. posms |
Lielbritānijas Grand Prix |
10.Jūl |
10. posms |
Vācijas Grand Prix |
24.Jūl |
11. posms |
Ungārijas Grand Prix |
31.Jūl |
12. posms |
Beļģijas Grand Prix |
28.Aug |
13. posms |
Itālijas Grand Prix |
11.Sep |
14. posms |
Singapūras Grand Prix |
25.Sep |
15. posms |
Japānas Grand Prix |
09.Okt |
16. posms |
Korejas Grand Prix |
16.Okt |
17. posms |
Indijas Grand Prix |
30.Okt |
18. posms |
Abū Dabī Grand Prix |
13.Nov |
19. posms |
Brazīlijas Grand Prix |
27.Nov |