Ferrari pilots Fernando Alonso pieteicis savas tiesības uz pirmo uzvaru ar Pirelli riepām un savu pirmo sezonas uzvaru, pārvarot dažādus trases apstākļus un milzīgu spiedienu no viņa pretinieku puses, pretendējot uz 27. uzvaru savā karjerā un pirmo, sākot no Grand Prix Korejā pagājušajā gadā.
Sacīkstes sākās slapjos apstākļos un 20 grādu temperatūrā pēc Celsija skalas, visas sacīkstes laikā tika izmantotas vidējas cietības riepas P Zero Blue. Tas nozīmēja, ka saskaņā ar noteikumiem vadītājiem sacensību laikā nebija obligāti jāizmanto cietās riepas P Zero Silver P un mīkstās riepas P Zero Yellow.
Komandas Red Bull sacīkšu braucējs Sebastians Fettels (Sebastian Vettel) apsteidza savu komandas biedru Marku Vēberu (Mark Webber), kurš startēja no apļa iekšpuses, tais pat laikā Alonso startēja no trešās pozīcijas. Kad trese nožuva, vadītājiem bija jādomā par vidējas cietības riepu saglabāšanu spraigai cīņai par otro vietu starp Vēberu un Alonso, un par ceturto vietu starp Ferrari Felipi Masu (Felipe Massa) un McLaren Luisu Hemiltonu (Lewis Hamilton).
Mercedes vadītājs Mihaels Šūmahers (Michael Schumacher) bija pirmais sacīkšu braucējs, kurš iebrauca pitstopā ar gludām riepām mīksto riepu P Zero Yellow komplektā un pēc jauna priekšējā plūsmvirža pēc sadursmes ar Zaubera (Sauber) Kamui Kobajaši (Kamui Kobayashi). Viņš uzreiz sāka apļu sēriju ar minimālu laiku, atzīmējot, ka krustpunktu var veikt ātrāk ar gludajām riepām. Fettels (Vettel) iebrauca pitstopa 13. aplī, lai uzliktu riepas P Zero Yellows, un turpināja sacīkstes, nezaudējot vadību.
Bet 27. aplī vācietim bija problēmas pitstopā ar aizmugurējo domkratu viņa otrās apstāšanās laikā, kā rezultātā viņš nokļuva trešajā pozīcijā, tai pat laikā Alonso guva pārsvaru. Ferrari vadītājs izmantoja trīs apstāšanos stratēģiju, lai uzvarētu sacīkstes, to izmantoja arī līderu piecinieks. Apstājoties divreiz, Mercedes vadītāji Niko Rosbergs (Nico Rosberg) ieguva sesto vietu, tai pat laikā Pols di Resta (Paul di Resta) bija 15. pēc problēmas pitstopā – bija vienīgais vadītājs, kurš sacīkstes laikā izmantoja cietās riepas P Zero Silver. Zaubera vadītājs Serhio Peress (Sergio Perez) parādīja labāko rezultātu savā karjerā, finišējot septītais un ieņemot 12.pozīciju kvalifikācijā Silverstounā (Silverstone), kur šogad svinīgi tika atklāts pilnīgi jauns pitstops un iežogojumu komplekss, un tajā ir visīsākais gada soda pitstops, jo pitstops noteikts tikai 14, nevis 18 sekundes un vairāk, kā tas ir citās trasēs.
Teorētiski tas veicina stratēģiju "sprints", lai saglabātu svaigas gumijas pēc iespējas ilgāk. Alonso nobrauca 13 apļus ar pēdējo riepu komplektu P Zero Yellow un 12 apļus ar pirmo vidējas cietības riepu P Zero Blue komplektu. Kompānijas Pirelli autosporta direktors Pols Hemberi (Paul Hembery) komentēja: "Apsveicu Ferrari un Fernando Alonso ar fantastiskām sacīkstēm 60 gadus pēc mūsu pirmās uzvaras Ferrari Silverstounā. Nēs redzējām neticamu braucienu un skaistus manevrus. Sacīkšu starta sākumā vidējas cietības riepas P Zero Blue pierādīja savu konkurētspēju un slapjas un sausas trases 12 apļu garumā, kas bija iespaidīgs skats. Mēs redzējām divu vai trīs pitstopu kombināciju vienai mašīnai, kas attaisnoja mūsu cerības, un pirmās vietas nebija noteiktas līdz pēdējam aplim".
Pirms sacīkstes Fernando Alonso veica dažus demonstrācijas apļus pie Ferrari 375 stūres, kas saņēma British Grand Prix par Pirelli riepām ar Froilanu Gonzalesu (Froilan Gonzalez) pirms 60 gadiem. Pašreiz šīs mašīnas īpašnieks ir Bērnijs Eklstouns (Bernie Ecclestone), Formulas 1 prezidents un valdes priekšsēdētājs.
Turpmākie F1 posmi:
10. posms |
Vācijas Grand Prix |
24.Jūl |
11. posms |
Ungārijas Grand Prix |
31.Jūl |
12. posms |
Beļģijas Grand Prix |
28.Aug |
13. posms |
Itālijas Grand Prix |
11.Sep |
14. posms |
Singapūras Grand Prix |
25.Sep |
15. posms |
Japānas Grand Prix |
09.Okt |
16. posms |
Korejas Grand Prix |
16.Okt |
17. posms |
Indijas Grand Prix |
30.Okt |
18. posms |
Abū Dabī Grand Prix |
13.Nov |
19. posms |
Brazīlijas Grand Prix |
27.Nov |