Grand Prix Vācijā McLaren pilots Luiss Hemiltons ieguva savu 2. uzvaru 2011.gada sezonā un 16.karjerā. Pirmoreiz leģendārajā trasē Nirnbergā viņš finišēja punktu zonā pēc aizraujošām sacīkstēm 60 apļu garumā, kurā bija vairāki saspringti cīniņi par līderpozīcijām. Fernando Alonso no Ferrari ieņēma podesta otro pakāpienu, bet Red Bull Racing pilots Marks Vēbers (Mark Webber), kurš startēja no puspozīcijām, ieņēma trešo vietu.
Visi piloti uz starta režģa izbrauca ar mīkstajām riepām P Zero Yellow (ar dzeltenu marķējumu), un startā Hemiltons apdzina Vēberu. Vēbers atguva sev līderpozīcijas, agri dodoties uz boksiem pēc cita mīksto riepu komplekta 14.aplī, lai apsteigtu Hemiltonu un Alonso, kuri brauca tuvu viens otram.
Red Bull komandas pilots pirmais no vadošā trijnieka nomainīja riepas otro reizi 30.aplī, bet, veicot pitstopu vēlāk, Hemiltons izbrauca trasē uzreiz pirms austrālieša un asā cīņā saglabāja līderpozīciju pirmajā pagriezienā. Alonso pamēģināja analogu taktisko risinājumu 32.aplī un arī izbrauca trasē, nonākot cīņas par līderpozīcijām grupā, bet Hemiltons atkal bija sacīkstes vadībā.
Pirmās trīs vietas ieņēmušie piloti rezultātā veica pa trīs pitstopiem un izmantoja vienādu stratēģiju: pirmos trīs sacīkstes posmus viņi nobrauca ar mīkstajām riepām, bet pēdējo – ar vidējas cietības riepām P Zero White (ar baltu marķējumu). Apstākļos, kad pie ne pārāk augstas gaisa temperatūras 13° mīkstās riepas ļāva nobraukt apli vairāk kā par sekundi ātrāk nekā vidējas cietības riepas, un pastāvēja pastāvīga lietus iespējamība, piloti centās pēc iespējas ilgāk palikt ar mīkstajām riepām P Zero Yellow, sniedzot iespēju taktikai spēlēt galveno lomu.
Hamiltons pirmais veica savu fināla pitstopu – deviņus apļus pirms sacīkstes beigām viņa bolīdam uzlika vidējas cietības riepas. Alonso boksos iebrauca divus apļus vēlāk un izbrauca trasē pēc Hemiltona, kurš ātri sasniedza sacīkšu ātrumu ar riepām P Zero White. Adrians Sutils P Zero White protokolā nokļuva augstāk par visiem sacīkšu braucējiem, kuri izmantoja divu pitstopu stratēģiju, – savās mājas Grand Prix viņš kārtējā sezonā ieņēma priekš sevis rekorda 6.vietu.
Pirelli autosporta nodaļas direktora Pola Hemberi (Paul Hembery) komentārs: "Visa sacīkste veidojās ap riepu izmantošanas stratēģiju, un mēs redzējām, kā Hemiltons, Alonso un Vēbers ar pitstopiem centās iegūt pārsvaru. Lai gan daži domāja, ka ātruma starpība ar mīkstajām riepām un vidējas cietības riepām būs liela, Luiss Hemiltons stilīgi uzvarēja sacīkstes, pirmais no vadošajiem pilotiem izmantojot riepas P Zero White. Un atkal mēs redzējām daudzas dažādas stratēģijas, bet divi piloti pat atlika pēdējo pitstopu uz sacīkšu pēdējo apli. Zemā temperatūra un gludais asfalts ļāva riepām izturēt ilgus braucienus, kas ļoti interesanti kontrastē ar dažu cilvēku izteicieniem gada sākumā par to, ka mūsu riepām nepiemīt pietiekama izturība! Tas uzsver ne tikai to, cik ātri F1 komandas un piloti ir piemērojušies jaunajam aprīkojumam, bet arī to, cik sarežģīts ir mūsu kā riepu piegādātāja uzdevums. Neskatoties uz to, mēs redzējām pa trīs pitstopiem uz bolīdu, proti, tieši to, uz ko mēs arī tiecāmies".
Turpmākie F1 posmi:
11. posms |
Ungārijas Grand Prix |
31.Jūl |
12. posms |
Beļģijas Grand Prix |
28.Aug |
13. posms |
Itālijas Grand Prix |
11.Sep |
14. posms |
Singapūras Grand Prix |
25.Sep |
15. posms |
Japānas Grand Prix |
09.Okt |
16. posms |
Korejas Grand Prix |
16.Okt |
17. posms |
Indijas Grand Prix |
30.Okt |
18. posms |
Abū Dabī Grand Prix |
13.Nov |
19. posms |
Brazīlijas Grand Prix |
27.Nov |