09.2011 F1 Itālijas Grand Prix

F1 Itālijas Grand Prix  11.septembrīnotika Pirelli mājas sacīkstes Moncā, kuras cienītāji organizēja kā paraugdemonstrējumus, kas Sebastianu Fetelu aizveda pie jaunas uzvaras sacīkstēs Red Bull Racing"s, praktiski novedot jauno vācu sacīkšu braucēju pie viņa otrās uzvaras. Pirelli Itālijas sacīkšu laikā šajā sezonā vācietis ar riepām nobrauca 500 braucienus; tas ir augstākais rādītājs reģistrā.

  Fetels ceļā uz vadošo uzvaru divreiz apstājās, sākot braucienu ar mīkstajām riepām P Zero Yellow, ar kuru palīdzību viņš vakar guva uzvaru un nobrauca divpadsmit apļus, pēc tam tās nomainot ar vidējām riepām P Zero White, sākot no 18 līdz 35 braucienam, ar pitstopu, kas ilga 2,9 sekundes.

  Dubultās apstāšanās stratēģija bija populārākā, un tikai Sauber Sergio Perezs plānoja īstenot vienu apstāšanos sacīkšu laikā – bet tāda stratēģija meksikānim neizdevās mehānisku kļūmju dēļ, viņš tik tikko nobrauca pusi ceļa.

  Kamēr Fetels baudīja uzvaru, viņam aizmugurē attīstījās neticami cīniņi. Mercedes vadītājs Mihaels Šūmahers un Maklarena vadītājs Levis Hamiltons saplūda aizraujošā cīniņā, lai apsteigtu Fetelu, kurš ceļa pirmo pusi nobrauca ar mīkstajām riepām P Zero Yellow.

  Otro ceļa pusi Džensons Batons manevrēja aiz Ferrari vadītāja Fernando Alonso, kurš neiegāja pirmajā pagriezienā pēc lieliska starta – ar riepām P Zero White. Tādas cietākas riepas izmantoja arī Levis Hamiltons, lai fiksētu ātrāku braucienu: 1m26.187s.

  Sacīkšu beigu stadijā Hamiltons sekoja Alonso, fināla braucienā aizsteidzoties priekšā spānim burtiski par sekundi. Alonso pārsniedza Ferrari atzīmi 650 Formulas 1 mājas sacīkstēs un atnesa savai sacīkšu braucēja karjerai vairāk kā 1000 punktu.

F1 Itālijas Grand Prix F1 Itālijas Grand Prix F1 Itālijas Grand Prix F1 Itālijas Grand Prix
F1 Itālijas Grand Prix F1 Itālijas Grand Prix F1 Itālijas Grand Prix F1 Itālijas Grand Prix
F1 Itālijas Grand Prix F1 Itālijas Grand Prix F1 Itālijas Grand Prix F1 Itālijas Grand Prix

 

Mājas sacīkstes izdevās veiksmīgas komandai Toro Rosso, kas abas savas mašīnas aizveda līdz galapunktam, pateicoties Džeima Alguersuari (kurš nobrauca 11 apļus pēc starta no 18.apļa) septītajai vietai un Sebastiana Buemi desmitajai vietai. Abas mašīnas startēja ar mīkstajām riepām līdz otrās robežas beigām un pabeidza sacīkstes ar cietākām riepām.

 

 

Bruno Senna paziņoja par savas pirmās pozīcijas beigām Pirelli Formulas 1 sacīkstēs, kurās viņš ieņēma devīto vietu, izmantojot trīs apstāšanos stratēģiju desmitās vietas iegūšanas laikā, un startēja ar jaunām vidējām riepām pēc apstāšanās Q3 laikā. Tas nozīmē, ka viņš varēja pabeigt braucienu ar mīkstākām riepām P Zero Yellow.

Kompānijas Pirelli direktors autosporta jautājumos Pauls Hemberi piebilda: "Mūsu pirmajās mājas sacīkstēs ļoti specifiskajā Moncas apvidū bija viss, uz ko mēs cerējām, fakts ir arī piecu pasaules uzvarētāju esamība, kas atbalsta notikuma kvalitāti. Šajās brīvdienās Moncā bija ļoti karsti, bet, neskatoties uz to, mīkstās un vidējās riepas izturēja ļoti daudzus pārbaudījumus ļoti pienācīgi, bez liekas uzpūšanās virs parastajiem parametriem, un nodemonstrēja ļoti labu nodilumizturību, ņemot vērā sakarsušo trasi. Tas nozīmē, ka nevienam no sacīkšu braucējiem nenācās bremzēt, un mēs vērojām iespaidīgu pasākumu no sākuma līdz galam. Mēs ar nepacietību gaidām pirmās nakts sacīkstes Singapūrā, kuras karstais klimats jau mūs ir sagatavojis, un kur mēs redzēsim mūsu supermīksto riepu P Zero Red atgriešanos".

Turpmākie F1 posmi:

14. posms

Singapūras Grand Prix

25.Sep

15. posms

Japānas Grand Prix

09.Okt

16. posms

Korejas Grand Prix

16.Okt

17. posms

Indijas Grand Prix

30.Okt

18. posms

Abū Dabī Grand Prix

13.Nov

19. posms

Brazīlijas Grand Prix

27.Nov


http://www.pkp.lv