10.2010 Kārtējā Sebastjana Leba uzvara Pasaules rallija čempionātā ar Pirelli riepām

Pēc uzvaras Francijas Rallijā ar 35,7 sekunžu atrāvumu Sebastjans Lebs ne tikai uzvarēja kārtējā WRC posmā, bet arī visā čempionātā – septīto reizi savas karjeras laikā.

Kaut gan Leba uzvaru viņa māju posmā gaidīja daudzi, sarežģītie apstākļi tomēr varēja izdarīt savas korekcijas, tā kā lietus pielietie Alzasas asfalta posmi izrādījās noklāti ar dubļiem un granti, ko uz ceļa, "nogriežot" pagriezienus, izmeta dalībnieku riteņi.

Tādā situācijā Pirelli Pzero "asfalta" riepām pienācās sastapties ar ārkārtīgi grūtu pārbaudījumu, kas kļuva vēl sarežģītāks pēc tam, kad sestdienas rītā nolija lietus. Tomēr, kā atzīmē Pirelli, riepas spīdoši tika galā ar uzdevumu, un daudzi dalībnieki atsevišķi uzteica to augsto saķeres līmeni, kuru tās nodrošināja visā 352,88 km garajā maršrutā.

"Protams, tas bija ļoti īpašs posms, un tas ir neticami, ka es savu septīto čempiona titulu ieguvu savā dzimtajā pilsētā", – paziņoja Lebs. – "Rallijs izdevās ļoti aizraujošs, bet arī ļoti sarežģīts. Tā kā Danijs (Sordo) finišēja otrais, ražotāju kausu ieguva Citroen. Es, protams, biju līdera pozīcijās jau no paša sākuma, tomēr apstākļi nebija ļoti sarežģīti, un pienācās pastāvīgi koncentrēties uz to. Par laimi, mana automašīna un riepas mani nepievīla ne reizi".

Kārtējā Sebastjana Leba uzvara Pasaules rallija čempionātā ar Pirelli riepām Kārtējā Sebastjana Leba uzvara Pasaules rallija čempionātā ar Pirelli riepām Kārtējā Sebastjana Leba uzvara Pasaules rallija čempionātā ar Pirelli riepām Kārtējā Sebastjana Leba uzvara Pasaules rallija čempionātā ar Pirelli riepām

Jari – Matti Latvala ar Ford Focus RS, kurš iespējams parādīja savu labāko rezultātu uz asfalta posmiem, finišēja ceturtais. "Pirelli riepas lieliski tika galā ar tādiem sarežģītiem apstākļiem. Uz ceļa bija ļoti daudz dubļu, tomēr mums ne reizi neradās problēmas ar saķeri, kas īpaši svarīgi bija bremzēšanas laikā sarežģītajos pagriezienos". Slidenās virsmas dēļ dalībnieki nolēma uzlikt daudz mīkstākās Pirelli Pzero riepas, kuras nodrošina optimālu kontaktu ar ceļu pie zemām gaisa temperatūrām uz mitrām un slidenām virsmām. 

"Dubļi, lietus un aukstā temperatūra padarīja šīs sacīkstes par vissarežģītāko "asfalta" braucienu šajā sezonā", – paziņoja galvenais Pirelli rallija riepu inženieris Matteo Braga. – "Ceļš bija noklāts ar dubļiem un sīkiem akmentiņiem, kas to padarīja vēl sarežģītāku. Par laimi, Pirelli Pzero nodrošināja optimālo saķeres līmeni un, kad lietus beidzās un trases virsma sāka izžūt, nevienam neradās problēmas ar nodilumu".

"Bija daži momenti, kad pilotiem no ierindas izgāja riepu diski pagriezienu "nogriešanas" laikā, kā rezultātā no riepām izgāja gaiss, tomēr dažreiz tehniķi konstatēja, ka, kaut gan disku varēja izmest, riepa bojāta nebija. Tas vēl vienu reizi demonstrē sānu zonu konstrukcijas izturību, kuru mēs pirmo reizi sākām pielietot, kad 2008. gadā kļuvām par oficiālajiem riepu piegādātājiem WRC".


http://www.pkp.lv