10.2010 Pedro de la Rosa turpina Pirelli F1 riepu testus Spānijā

Sacīkšu riepu Pirelli Formulai 1 testi tika turpināti to testu pilota Pedro de la Rosas mājas trasē Circuit de Catalunya Barselonā. Divu dienu tests kļuva par otro, kuru veicis Pedro de la Rosas, jo viņa debija šai amatā notika Valensijā mazliet vairāk kā pirms divām nedēļām.

Tad 39 gadus vecais spānis izmēģināja stipra lietus un vidēja lietus riepas, bet Barselonā viņš pirmoreiz koncentrējās uz slikiem (bezprotektora riepas) Pirelli ar vidēji cietu un cietu gumijas sastāvu, lai precizētu pirmajos testos, kuros viņš nepiedalījās, iegūtos datus.

De la Rosas uzdevums bija apstiprināt iepriekšējo testu sesiju laikā Mudželo un Heresā veiktos secinājumus, kā arī izskatīt iespējamos veidus, kā padarīt augstas un vidējas cietības līmeņa slikus efektīvākus. Otrās dienas beigās Pirelli praktiski noskaidroja, kuras riepas nākamajā mēnesī tiks vestas uz Abu Dabi, kur tās pirmoreiz testēs Formulas 1 komandas. Kopumā divās dienās de la Rosa nobrauca 262 apļus vai 1,218 km. Tostarp tika veikti vairāki braucieni "uz izturību" – 35 apļi uz laiku – lai pārbaudītu riepu izturību un drošumu ilgstošu sacīkšu laikā.

Pedro de la Rosa turpina Pirelli F1 riepu testus Spānijā Pedro de la Rosa turpina Pirelli F1 riepu testus Spānijā Pedro de la Rosa turpina Pirelli F1 riepu testus Spānijā Pedro de la Rosa turpina Pirelli F1 riepu testus Spānijā

Barselonā bija pietiekami auksts, kas ir diezgan neparasti šim gada laikam, un no rīta temperatūra bija tikai 7 °. Līdz pusdienlaikam gaisa sasila līdz 22 °, kas ļāva inženieriem novērtēt, kā riepas uzvedas plašā laika apstākļu diapazonā.

"Šīs divas dienas bija lieliskas, – pēc testiem stāstīja Pedro de la Rosa. – Mani tas pārsteidza, jo man jāsaka, ka riepu kvalitāte bija augstākā līmenī nekā es gaidīju. Kad skaties uz visu Pirelli paveikto darbu, grūti noticēt, ka viņiem izdevies sasniegt tādus rezultātus tik īsā laikā. Pirelli riepām piemīt savi īpaši atšķirīgi raksturlielumi, kurus, kā es esmu pārliecināts, pienācīgi novērtēs visas komandas nākamajā sezonā. Pirelli ienākšana Formulā 1 – tas neapšaubāmi ir lielisks jaunums".

4.65 kilometru trase Barselonā, kur tradicionālo norit Spānijas Grans Prix, ietver gan garus taisnos posmus, gan dažāda veida pagriezienus, kas Circuit de Catalunya padara par ideālu vietu plašas jauno riepu tehnisko īpašību gammas testēšanai. Pirelli turpina arī riepu izstrādes GP2, un anglis Bens Henli (Ben Hanley) atkal tās notestēja pie jaunā vienvietīgā bolīda stūres.

"Pedro atkal parādīja, cik viņš mums ir vērtīgs atradums, un ļoti nopietni pastrādāja un deva mums ļoti daudz detalizētas informācijas, – paziņoja Pols Hemberi (Paul Hembery), Pirelli Sporta nodaļas direktors. – Viņš spēlē galveno lomu, un ar viņa palīdzību iegūtie dati palīdzēja mums tikt skaidrībā ar riepām priekš Abu Dabi".

Nākamie Pirelli testi notiks novembra sākumā Francijas trasē Le Casteller, kur de la Rosa izmēģinās mīkstā un īpaši mīkstā sastāva riepas.

Sacīkšu riepu Pirelli Formulai 1 testi tika turpināti to testu pilota Pedro de la Rosas mājas trasē Circuit de Catalunya Barselonā.


http://www.pkp.lv