F1 Austrālijas Grand Prix 2013

F1 Austrālijas Grand Prix 2013Kimijs Raikonens uzvarēja Austrālijas Grand Prix izcīņā ar diviem pit-stopiem.

Lotus pilots Kimijs Raikonens uzvarēja Austrālijas Grand Prix, izmantojot divu pit-stopu stratēģiju.

Raikonens startēja ar supermīkstajām Pielli P Zero Red riepām, bet pārējos divus sacīkšu posmus veica ar vidēji cietajām Pirelli P Zero White riepām. Tāda riepu izmantošanas stratēģija deva viņam izšķirošo pārsvaru pār galvenajiem konkurentiem: pārējie piloti no pirmā sešinieka izmantoja trīs pit-stopu stratēģiju. 

Tikai četri piloti startēja ar vidēji cietajām riepām: Adrians Sutils (Adrian Sutil) no Force India, Daniels Rikardo (Daniel Ricciardo) no Toro Rosso, Serhio Perezs (Sergio Perez) no McLaren un Pastors Maldonado (Pastor Maldonado) no Williams. 

F1 Austrālijas Grand Prix 2013 F1 Austrālijas Grand Prix 2013 F1 Austrālijas Grand Prix 2013 F1 Austrālijas Grand Prix 2013
F1 Austrālijas Grand Prix 2013 F1 Austrālijas Grand Prix 2013 F1 Austrālijas Grand Prix 2013 F1 Austrālijas Grand Prix 2013
F1 Austrālijas Grand Prix 2013 F1 Austrālijas Grand Prix 2013 F1 Austrālijas Grand Prix 2013 F1 Austrālijas Grand Prix 2013

„Mēs pieņēmām ļoti drosmīgu lēmumu atvest uz šīm sacīkstēm super mīkstās riepas, lai padarītu cīņu trasē asāku,” paziņoja Pirelli autosporta direktors Pols Hemberijs (Paul Hembery). „Mums šķiet, ka šī shēma nostrādāja: mēs novērojām dažādas stratēģijas ar diviem un trīs pit-stopiem un septiņus dažādus līderus sacīkšu laikā. Kimijs Raikonens un Lotus komanda lieliski tika galā ar riepām, par ko liecina uzvara ar diviem boksu apmeklējumiem, kas nenostrādāja konkurentiem. Tā bija īsta riepu izmantošanas meistarklase. Atrodoties dažādās pozīcijas sacīkšu laikā, otrajā sacīkšu pusē Raikonens un Lotus efektīvi vajāja Ferrari un tās pilotu Fernando Alonso, kuri izmantoja sprinteru stratēģiju ar trīs boksu apmeklējumiem. Bija ļoti interesanti vērot, pie kāda rezultāta novedīs dažādās pieejas sacīkstēm. Rezultātā finišs izvērtās aizraujošs, bet uz pjedestāla atradās trīs cienīgi čempioni. Vērts pieminēt, ka Raikonens veica sacīkšu ātrāko apļa laiku (piecdesmit sesto): šis priekšpēdējais sacīkšu aplis bija divdesmit otrais viņa riepu komplektam.  Mēs esam ļoti apmierināti ar divu tipu riepu ātrumu un nodilumizturību, jo īpaši, ja ņem vērā, ka trases un asfalta temperatūra bija diezgan zema, kas noveda pie nelielas riepu granulācijas. Nākamnedēļ Malaizijā apstākļi būs pavisam citi! ”.

Vairāk informācijas uzziniet Pirelli oficiālajā lapā Pirelli.com/F1

Turpmākie F1 posmi:

2. posms Malaizijas Grand Prix 24. mar.
3. posms Ķīnas Grand Prix 14. apr.
4. posms Bahreinas Grand Prix 21.apr.
5. posms Spānijas Grand Prix 12.mai.
6. posms Monako Grand Prix 26.mai.
7. posms Kanādas Grand Prix 9.jūn.
8. posms Lielbritānijas Grand Prix 30.jūn.
9. posms Vācijas Grand Prix 07.jūl.
10. posms Ungārijas Grand Prix 28.jūl.
11. posms Beļģijas Grand Prix 25.aug.
12. posms Itālijas Grand Prix 8.sep.
13. posms Singapūras Grand Prix 22.sep.
14. posms Korejas Grand Prix 06.okt.
15. posms Japānas Grand Prix 13.okt.
16. posms Indijas Grand Prix 27.okt.
17. posms Abū Dabī Grand Prix 3.nov.
18. posms ASV Grand Prix 17.nov.
19. posms Brazīlijas Grand Prix 24.nov.

http://www.pkp.lv