Ir aizvadīta puse no šosezon plānotajiem Latvijas motošosejas čempionāta posmiem. Diemžēl šogad lielākā daļa sacīkšu notiek Pērnavas trasē, kas stratēģiski pareizi izvēloties renovācijas brīdi ir kļuvusi par praktiski vienīgo motošosejai pieejamo trasi Baltijas valstīs. Arī Lietuvā, Kačerginas trasē vairs nenotiek oficiālas sacensības. Vasaras sākumā uzsāktā pašmāju Biķernieku daļējā modernizēšana ir liegusi pieeju mototrasei, kuras lietošana varētu atsākties jūlija vidū. Tad arī plānota regulāro iknedēļas treniņu atsākšana pa klasisko motoapli.
Šosezon Pērnavā aizvadītas jau divas sacīkstes, kas latviešu motošosejniekiem deva iespējas pacīnīties ar igauņu, lietuviešu un somu braucējiem. Latvijas ieskaitē visātrākajās Superbike un Superstock 600 klasēs līderi nemainās jau pāris gadu – Andrejs Grīnbergs un Jānis Eglītis. Savukārt B1200 un B600 cīņa par trijnieku ir daudz sīvāka – šobrīd līderpozīcijas ieņem Juris Brinkmanis un Rolands Legzdiņš, bet tuvākie konkurenti atpaliek vien dažus punktus. C klasē neliels pārsvars ir Jurim Katkovam.
Šajā sezonā atlikušas vēl divas ieskaites sacīkstes – 30. augustā Biķerniekos un 5. septembrī Pērnavā. Pašmāju posma norise lielā mērā būs atkarīga no trases renovācijas beigu termiņiem un kvalitātes. Palielo pauzi līdz nākošajam etapam iespējams aizpildīt ar dalību Somijas čempionāta posmā, kurš notiks auto24ring trasē 17.- 19. jūlijā.
Kādas riepas izvēlas sportisti?
65% no visiem sportistiem priekšroku dod Pirelli zīmolam, 15% Michelin, bet 10% Metzeler. Rolanda Legzdiņa izvēle ir Pirelli Supercorsa sc1 priekšā un Supercorsa sc2 aizmugurē. Andrejs Grīnbergs izvēlas Pirelli Superbike sc1 priekšā, bet aizmugurē sc2. Taču Janis Eglītis – Pirelli Supercorsa.
Avots: lamsf.lv, pkp.lv