‘’Pirelli Key Point’’ piedalās laba servisa uzslavēšanas kampaņā ‘’ Uzslavē labu servisu 2013!”

Šī kampaņa noritēs Martā  un no Aprīļa  līdz Jūnija beigām. Tā tiek veikta sadarbībā ar Labsserviss.lv, Lattelecom un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras, kā arī ar Dive Latvija atbalstu. 

Kampaņa jau norisināsies devīto gadu marta mēnesī un tā ir kļuvusi kā tradīcija, ko gaida sabiedrība un uzņēmumi.

Kampaņas misija un galvenie mērķi!

Kampaņas un LabsServiss.lv kopējā misija ir celt klientu apkalpošanas kvalitāti Latvijā.

Apkalpošanas kultūra un kvalitāte veidojas no trīs pusēm – uzņēmumiem, to darbiniekiem un klientiem. Vienlaikus ar kampaņas palīdzību tiek celta klientu apkalpošanas darbinieku motivācija un profesijas prestižs. Pozitīva komunikācija ar klientu veicina lojālas uzņēmuma – klienta attiecības. Turklāt uzzinot, ko klients visvairāk novērtē uzņēmumā, dalībnieks uzzina, uz ko koncentrēties un kas klientam ir vissvarīgākais!

Kampaņas galvenie mērķi ir:

• Aicināt pašus uzņēmumus novērtēt apkalpošanas kvalitāti, tās nozīmi un uzlabot to.

• Iedvesmot klientu apkalpošanas darbiniekus.

• Veicināt sabiedrības spēju novērtēt labo un – to pateikt skaļi!

Vairāk par kampaņu varat uzzināt vairāk apskatot VIDEO

Kā noritēs kampaņa?

Sākot ar 1.martu klienti varēs uzslavēt PKP  riepu centrus šādos veidos:

• uzslave.lv ierakstot pozitīvu atsauksmi uzslavu formā*;

• Zvanot uz informatīvo tālruni 1188;

• PKP riepu centros aizpildot anketu (ja ir izvietota aptaujas kaste).

* kampaņas laikā uzslave.lv ikvienam sabiedrības loceklim ir iespēja atstāt pozitīvu uzslavu rakstiski. Katram uzņēmumam tiks izveidots īpašs profils ar logotipu, nosaukumu un web adresi, lai klientam būtu ērtāk uzņēmumus atpazīt, redzēt novērtējumu un visas pozitīvās uzslavas, kas jau izteiktas.

Visi uzslavēšanas kanāli būs pieejami līdz 2013.gada 31.martam. 

Kampaņas laikā ne tikai klienti tiek aicināti uzslavēt PKP riepu centrus, kas patīkami pārsteiguši ar laipnu apkalpošanu, labāku problēmas risinājumu vai vienkārši smaidu, bet arī tiks veikts kvalitatīvais pētījums, izanalizējot pamata kritērijus, kas nosaka klientu servisa kvalitāti. Tiks apkopoti rezultāti un kampaņas apbalvošanas ceremonijā paziņoti labākie dažādās nominācijās.

 

Lai veiksmīgs laba servisa uzslavēšanas laiks!


http://www.pkp.lv