Linglong – joprojām vērtīgākais Ķīnas riepu zīmols

Jaunajā vērtīgāko Ķīnas zīmolu TOP-500, kuru sastādīja World Brand Lab, pirmo vietu riepu zīmolu segmentā iekaroja zīmols Linglong.

Pēc šī gada rezultātiem, Linglong zīmola vērtība pieaugusi līdz 2,3 miljardiem ASV dolāru. Šobrīd šīs zīmols ieņem 127. vietu vērtīgāko zīmolu TOP-500.

„Sveicam uzņēmumu! Nu jau atkal šīs uzņēmums kļuva par vienu no vērtīgākiem Ķīnas zīmoliem,” teica Horhe Krespo, uzņēmuma Al Dobowi (Linglong pārstāvis Lielbritānijā) ģenerāldirektors. – Linglong ir lieliskās, ļoti stipras pozīcijas augošā Ķīnas tirgū. Esam priecīgi, ka mums izdevās piedāvāt šī zīmola produkciju Lielbritānijas tirgū. Jāsaka, ka tādi produkti, kā vieglas riepas Greenmax un arī autobusu/lielkravas riepas no Linglong ļoti iepatīkas gan dīleriem, gan arī gala patērētājiem”.

World Brand Lab veido savu TOP-500 jau desmito gadu pēc kārtas; Topa dalībnieki tiek vērtēti pēc vairākiem kritērijiem, kā finansu stāvoklis, patērētāju vēlmes, produkcijas un zīmola pozicionējums tirgū.TOP-500 tika iekļauts vēl viens riepu zīmols – Aeolus, kas, pateicoties vērtības palielināšanai līdz 380 miljardiem ASV dolāru,  šogad pakāpies uz 200. vietu.

 


http://www.pkp.lv