Auto Bild meklē SUPERRIEPU 205/55R16 (2011) P7 1

Auto Bild meklē SUPERRIEPU 205/55R16 (2011) AutoBild eksperti ir nolēmuši veikt visapjomīgāko testu visā savā vēsturē, lai atrastu "2011.gada superriepu-, tādēļ tika atlasītas 50 dažādu segmentu, ražotāju un nacionalitāšu  riepas ar populāro izmēru 205/55R16.   Galveno pretendentu vārdi ir visiem zināmi – tie ir Bridgestone, Continental, Dunlop, Goodyear un Pirelli. Uz papēžiem tiem min kandidāti no Firestone, Fulda, Kleber, Uniroyal un Vredestein. Labus rezultātus var gaidīt arī no Hankook, Kumho, Nokian, Toyo un Yokohama, un bez tam testā būs arī riepas no kompānijām, kuru nosaukumus, iespējams, līdz šim nekad neesat dzirdējuši, bet arī viņiem tika dota iespēja mēroties ar spēkiem ar atzītiem līderiem. Lūk, daži no tiem: Dayton, Debica, Kingstar un Star Performer. Iespējams, arī viņiem izdosies pārsteigt mūs ar savām īpašībām?  Sacensības norit saskaņā ar vienkāršiem noteikumiem. Pirmais noteikums: kas bremzē labāk par visiem, dodas uz finālu. Otrais noteikums: kura bremzēšanas ceļš lielāks par 40 metriem uz sausa, un 50 metriem uz slapjas virsmas, uzreiz dodas mājās.

Auto Bild meklē SUPERRIEPU 205/55R16 (2011) Auto Bild meklē SUPERRIEPU 205/55R16 (2011) Auto Bild meklē SUPERRIEPU 205/55R16 (2011) Auto Bild meklē SUPERRIEPU 205/55R16 (2011)
Auto Bild meklē SUPERRIEPU 205/55R16 (2011) Auto Bild meklē SUPERRIEPU 205/55R16 (2011) Auto Bild meklē SUPERRIEPU 205/55R16 (2011) Auto Bild meklē SUPERRIEPU 205/55R16 (2011)

  Tā sauktās brendu riepas ar šiem izmēģinājumiem tiek galā bez problēmām, un tikai Goodyear un radniecīgā brenda Dunlop riepas negaidīti atrodas uz izlidošanas robežas garās bremzēšanas distances dēļ uz slapjas virsmas.   Tai pašā laikā iepriecināja talanti no otrā ešelona. Piemēram, labāko rezultātu uz slapjas virsmas negaidīti parādīja Fulda Carat Progresso, bet visiem nepazīstamajām Syron Race 1, kuras sākotnēji tika ieskaitītas autsaideros, izdevās tikt tālāk. Aplausi.   Bet par lētajām riepām no Zeetex, Kenda, Sunny, Wanli, Infinity un Chengshan to nevar teikt. Drošība? Nulles līmenī. Ja bremzēšanas ceļš ir garāks par 15 metriem, tas nozīmē, ka sadursmes brīdī automobilis kustas ar ātrumu 50 km/h. šīm riepām šai testā nav ko darīt. AutoBild verdikts: atmetam!   Par zvaigžņu stundu šis konkurss kļuva visjaunākajām riepām testā – Apollo Accelere, kurām izdevās iekļūt Top 15. Visperspektīvākais jaunums, ieradies  no Indijas. Starp citu, šīs riepas Eiropas tirgū pagaidām nav pietiekamā daudzumā, tāpēc tika nolemts, ka Apollo finālā nepiedalīsies.

  Un tā, palikušas 15 riepas no 50, jo AutoBild eksperti likumsakarīgi uzskata, ka, ja riepa nevar nodrošināt pietiekami efektīvu bremzēšanu, tai nav vietas konkursā par 2011.gada labākās riepas nosaukumu.   Dažām populāru marku riepām jau nepaveicās, un tās neturpinās cīņu par uzvaru, tostarp viens zināms neveiksminieks ir spējis iekļūt finālā, kurā tam nāksies izturēt vēl vairākus pārbaudījumus vissvarīgākajās disciplīnās.    Nekādas acīmredzamas izgāšanās nepieļāva neviens dalībnieks, kas arī nepārsteidz, ņemot vērā stingro atlasi pirmajā kārtā. Atsevišķas žūrijas uzslavas izpelnījās Bridgestone un Toyo par drošu saķeri trasē ar daudziem pagriezieniem, bet par vadāmības ziņā labāko uz sausas un slapjas virsmas kļuva riepu pasaules uzlecošā zvaigzne – Hankook Kinergy eco (K425). Žēl tikai, ka ātras braukšanas gadījumā šīs riepas zaudē spēku – nodiluma testā DEKRA pēc 10,000 km Hankook ieņēma tikai priekšpēdējo vietu. Toties meistarklasi par to, kā cīnīties ar nodilumu, parādīja Energy Saver ("zaļās- riepas, kas pazemina degvielas patēriņu), kuras, pat neskatoties uz augsto cenu, tika atzītas par labākajām tiem, kas grib maksimāli ekonomēt. Diemžēl, lai iegūtu "superriepas- titulu, tām nepietika saķeres uz slapjas virsmas. šī testa, visapjomīgākā visā vēsturē, uzvarētājam jābūt tuvu ideālam. Kas ieguva novērtējumu "Priekšzīmīgs-? Atbilde rezultātu tabulās. Verdikts  Un "superriepas 2011- nosaukums tiek piešķirts… uzreiz divām pretendentēm: Pirelli Cinturato P7 un Vredestein Sportrac 3. Abas nodrošina maksimālu drošību jebkādos laika apstākļos un turklāt izceļas ar iespaidīgu ekonomiskumu. To, ka pat dārgas riepas var palīdzēt ietaupīt jūsu naudu, pierāda Michelin Energy Saver, kas ieguva speciālu balvu "Ekonomijas meistars"-. Visdinamiskākās īpašības piemīt Continental un Hankook.

Avots: Auto Bild

1. Vieta

Pirelli Cinturato P7

Pirelli Cinturato P7

 + Teicamas braukšanas īpašības uz sausas un slapjas virsmas.

 + ļoti laba reakcija uz stūres pagriezieniem.

 + Teicama cenas un riepas mūža attiecība.

  – Paaugstināts rites troksnis.

Vērtējums: priekšzīmīgas

2. Vieta

Vredestein Sportrac 3

Vredestein Sportrac 3

 + ļoti sabalansētas riepas.

 + Laba noturība pret akvaplanēšanu.

 + Laba sāniskā noturība.

 + Augsts resurss.

 -Relatīvi zems gaitas komforts.

Vērtējums: priekšzīmīgas 

3. Vieta

Hankook Kinergy Eco (K425)

Hankook Kinergy Eco (K425)

 + Dinamiskāka vadāmība salīdzinājumā ar riepām, kas ieņem pirmās vietas.

 + Lieliska noturība pret akvaplanēšanu.

 + Augsts gaitas komforts.

 – Paaugstināts nodilums.

Vērtējums: īpaši rekomendējamas

4. Vieta

Continental PremiumContact 2

Continental PremiumContact 2

 + Nevainojama vadāmība un īsi bremzēšanas ceļi gan uz sausas, gan slapjas virsmas.

 + Augsta noturība pret akvaplanēšanu.

 – Paaugstināts nodilums.

 

Vērtējums: īpaši rekomendējamas

5. Vieta

Uniroyal RainExpert

Uniroyal RainExpert

 + Teicami rezultāti testos uz slapjas virsmas.

 + Augsta noturība pret akvaplanēšanu.

 + Zems degvielas patēriņš.

 – Nedaudz palēnināta reakcija uz stūres pagriezieniem uz sausas virsmas.

Vērtējums: īpaši rekomendējamas

6. Vieta

Bridgestone Turanza ER 300 Ecopia

Bridgestone Turanza ER 300 Ecopia

 + Dinamiska vadāmība uz sausas virsmas.

 + Teicama reakcija pagriezienos.

 + Laba noturība pret akvaplanēšanu.

 – Vidējs rezultāts degvielas patēriņa testā.

Vērtējums: īpaši rekomendējamas

7. Vieta

Fulda Carat Progresso

Fulda Carat Progresso

 + Stabila vadāmība un visīsākais bremzēšanas ceļš uz slapjas virsmas.

 + Labs gaitas komforts.

 – Vidēji rezultāti vadāmības uz sausas virsmas testā.

 – Paaugstināts nodilums

Vērtējums: īpaši rekomendējamas

8. Vieta

Yokohama C.drive 2

Yokohama C.drive 2

 + Laba noturība pret akvaplanēšanu.

 + Sabalansētas braukšanas īpašības uz sausas virsmas.

 + Zems degvielas patēriņš.

 – Garš bremzēšanas ceļš un nestabila reakcija uz slapjas virsmas.

Vērtējums: īpaši rekomendējamas

9. Vieta

Michelin Energy Saver

Michelin Energy Saver

 + Visīsākais bremzēšanas ceļš uz sausas virsmas.

 + Visaugstākais resurss.

 + Zems degvielas patēriņš.

 – Vidēji rezultāti vadāmības uz slapjas virsmas un noturības pret akvaplanēšanu testos.

Vērtējums: rekomendējamas

10. Vieta

Toyo Proxes Cf1

Toyo Proxes Cf1

 + Laba vadāmība uz sausas virsmas.

 + Zems degvielas patēriņš.

  – Vāja noturība pret akvaplanēšanu.

  – Garš bremzēšanas ceļš uz sausas virsmas.

Vērtējums: rekomendējamas

11. Vieta

Dunlop Sp Sport FastResponse

Dunlop Sp Sport FastResponse

 + Stabila vadāmība uz sausas virsmas.

 + Zems degvielas patēriņš.

  – Nepietiekama vadāmība uz slapjas virsmas.

  – Garš bremzēšanas ceļš uz slapjas virsmas.

 

Vērtējums: rekomendējamas

12. Vieta

Goodyear EfficientGrip

Goodyear EfficientGrip

 + Viskomfortablākā gaita.

 + Viszemākais degvielas patēriņš.

  – Palēnināta reakcija uz stūres pagriezieniem.

  – Garš bremzēšanas ceļš uz slapjas virsmas.

Vērtējums: rekomendējamas

13. Vieta

Gislaved Speed 606

Gislaved Speed 606

 + īss bremzēšanas ceļš uz sausas un slapjas virsmas.

 + Labs gaitas komforts.

 + Zems degvielas patēriņš.

  – Vāja noturība pret akvaplanēšanu.

  – Nepietiekami precīza reakcija uz stūres pagriezieniem.

  – Zems resurss.

Vērtējums: rekomendējamas

14. Vieta

Firestone TZ300a

 Firestone TZ300a

 + Laba noturība pret akvaplanēšanu.

 + īss bremzēšanas ceļš uz slapjas virsmas.

  – Nesabalansētas braukšanas īpašības.

  – Zems gaitas komforts.

  – Paaugstināts degvielas patēriņš.

Vērtējums: rekomendējamas

15. Vieta

Syron Race 1

Syron Race 1

 + Zems rites troksnis.

 + Zema cena.

 – Garš bremzēšanas ceļš.

 – Ievērojami zems resurss.

 – Augsts degvielas patēriņš.

Vērtējums: rekomendējamas


http://www.pkp.lv