Testiem evo izvēlējās netālu no Milānas esošo Pirelli Vicolas treku, kur tika novērtētas vadāmība uz slapja ceļa seguma, bremzēšana uz sausas un slapjas ceļa virsmas un noturība pret akvaplanēšanu. Braucot apkārt Vicolai, eksperti izvērtēja riepām piemītošo komforta un trokšņa līmeni.
Nosacījumu nemainībai riepu testos ir izšķiroša nozīme, tādēļ evo meklēja automašīnu ar prognozējamām šasijas un atsaucīgām stūres reakcijām. VW Golf GTI atbilst visām šīm prasībām, turklāt tas var izturēt uz sacīkšu treka visu dienu.
Notestēto riepu saraksts:
• Bridgestone Potenza RE002 Adrenalin
• Continental ContiSportContact 5
• Dunlop Sport Maxx RT
• Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
• Hankook Ventus S1 evo2 K117
• Michelin Pilot Sport 3
• Pirelli PZero
• Toyo Proxes T1 Sport
• Vredestein Ultrac Vorti
• Yokohama ADVAN Sport V105
Evo ekspertu viedoklis par katru no riepām ir atrodams zemāk:
1. vieta Continental ContiSportContact 5 |
|
![]() |
Continental pārsteidza ar savu lielisko sniegumu uz abiem – gan slapja, gan arī sausa ceļa seguma. Parasti riepas ir vairāk piemērotas vai nu vienai vai arī otrai virsmai, taču Continental apliecināja, ka tām piemīt plašs īpašību diapazons. Uz sausa treka Continental nebija pašas ātrākās, tomēr tās kļuva evo 2015. gada testa uzvarētājām. |
2. vieta Yokohama ADVAN Sport V105 | |
![]() |
Starpība starp divām labākajām riepām principā varēja būt mazāka, galarezultātā Yokohama zaudēja Continental vien tāpēc, ka nespēja nodemonstrēt uz slapja treka tikpat lielisku sniegumu kā uz sausa. |
3. vieta Pirelli PZero | |
![]() |
Pateicoties augstajai bremzēšanas efektivitātei uz slapja ceļa seguma, Pirelli tomēr izdevās pārspēt Goodyear. |
4. vieta Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 | |
![]() |
Goodyear ir ļoti sabalansētas riepas. Tās ieņēma trešo vietu objektīvajos testos uz sausas ceļa virsmas un uzrādīja aptuveni tādus pašus rezultātus uz slapjas trases. Kopumā riepu sniegums bija teicams, taču līdz uzvarētāju pjedestālam tām nedaudz pietrūka. |
5. vieta Vredestein Ultrac Vorti | |
![]() |
Vredestein un Yokohama parādīja labāko apļa laiku uz sausa treka, kopumā testos uz sausa ceļa seguma visi rādītāji bija labi. Situācija uz slapja treka bija mazāk pozitīva. |
6. vieta Dunlop Sport Maxx RT | |
![]() |
Dunlop uzrādīja ļoti labus rezultātus, kuri ļāva tām ieņemt pietiekami augstu vietu. Riepas bija ļoti noturīgas pret šķērsenisko akvaplanēšanu, taču zaudēja punktus dēļ samērā zemā vilkmes spēka uz slapjas un sausas ceļa virsmas. |
7. vieta Hankook Ventus S1 evo2 K117 | |
![]() |
Hankook pievīla vājā saķere uz slapja ceļa seguma. Uz sausa principā viss ir kārtībā, ja neskaita garo bremzēšanas ceļu. Turklāt Hankook riepām ir viszemākais trokšņa līmenis un vislabākā gaitas kvalitāte. |
8. vieta Michelin Pilot Sport 3 | |
![]() |
Augstie rezultāti uz slapjā treka nebija pietiekami, lai sagādātu Michelin kādu godalgotu vietu finālreitingā: uz sausas virsmas tās acīmredzami atpaliek no labākajiem šķērseniskās saķeres aspektā. Michelin uzvarēja testā uz noturību pret šķērsenisko akvaplanēšanu. |
9.vieta Bridgestone Potenza RE002 Adrenalin | |
![]() |
Bridgestone diezgan labi sevi parādīja uz sausa treka, taču to rezultāti uz slapja ceļa seguma lika vilties ļoti vājās saķeres dēļ. Bridgestone gaita uz ceļu nelīdzenumiem nebija tik laidena kā lielākajai daļai riepu. |
10. vieta Toyo Proxes T1 Sport | |
![]() |
Deviņās no 12 disciplīnām Toyo sniegums bija visvājākais, tādēļ pēdējā reitinga vieta ir tikai likumsakarīga. |