Vi Bilagare: 205/55 R16 izmēra radžotu ziemas riepu tests (2015)

Zviedru žurnāls Vi Bilagare kopā ar somu kolēģiem no Tuulilasi testē astoņas ziemas riepas ar ļoti atšķirīgu radžu skaitu. Pirms diviem gadiem Somija, Zviedrija un Norvēģija atļāva riepu ražotājiem veikt papildu testus, ja tie vēlas izvietot uz viena protektora metra vairāk par 50 radzēm (205/55 R16 izmērā ir 96 radzes). Šādos testos tiek mērīts ceļa seguma nodilums, un gadījumā, ja konkrēta riepa – piemēram, pateicoties radžu jaunajai konstrukcijai – iekļaujas normatīvos, to skaitu drīkst palielināt. VB izmēģinājuma braucienos šogad tika akceptētas piecas no astoņām notestētajām riepām.

vibilagare

Notestēto riepu saraksts:
•    Bridgestone Blizzak Spike-01
•    Continental IceContact 2
•    Gislaved Nord*Frost 100
•    Goodyear UltraGrip Ice Arctic.
•    Michelin X-Ice North 3
•    Nokian Hakkapeliitta 8
•    Pirelli Ice Zero
•    Sava Eskimo Stud

 

1. Nokian Hakkapeliitta 8

Nokian Hakkapeliitta8 copy 190 radzes nodrošina izcilu saķeri uz ledus
Lieliska šķērseniskā saķere un sabalansēta ‘’uzvedība’’ bez ekstremāli liekas pagriežamības uz ledus
Ļoti laba ātruma attīstīšana, īss bremzēšanas ceļš un laba vadāmība uz sniega
Pietiekami ātra reakcija uz stūres pagriezieniem uz sausa asfalta
Viszemākā rites pretestība
Zems trokšņa līmenis

2. Pirelli Ice Zero

 

Pirelli Ice Zero copy Ļoti laba ātruma attīstīšana un īss bremzēšanas ceļš uz sniega un ledus
Laba noturība, braucot pa sniegu putras šķīdonī
Pietiekami labas bremzēšanas īpašības un reakcija uz stūres pagriezieniem uz sausa asfalta
Samērā zema rites pretestība un degvielas patēriņš
Tendētas uz pārlieku lielu pagriežamību, tādēļ aizmugurējie riteņi var ieiet sānslīdē uz sniega un ledus
Augsts trokšņa līmenis

2. Continental Ice Contact 2

 

Continental_IceContact_2 Ļoti laba ātruma attīstīšana, īss bremzēšanas ceļš, ļoti laba šķērseniskā saķere, paredzama ‘’uzvedība’’ un teicamas vadāmības īpašības uz ledus
Laba vadāmība un pārliecinošs sniegums uz sniega
Lieliska saķere uz slapja asfalta
Zema rites pretestība
Vidēja noturība, braucot pa sniegu putras šķīdonī
Samērā garš bremzēšanas ceļš uz sausa asfalta
Paaugstināts trokšņa līmenis

4. Goodyear UltraGrip Ice Artic

 

GoodyearUltraGrip Ice Arctic copy Ļoti laba ātruma attīstīšana un īss bremzēšanas ceļš uz sniega un ledus
Īss bremzēšanas ceļš uz sausa asfalta
Pietiekami laba vadāmība uz slapja asfalta

Samērā vāja šķērseniskā saķere uz ledus (taču ‘’uzvedība’’ ir diezgan labi paredzama)
Vāja šķērseniskā saķere, veicot ekstremālus manevrus uz sausa asfalta
Vidēja noturība, braucot pa sniegu putras šķīdonī
Garš bremzēšanas ceļš uz slapja asfalta

5. Gislaved Nord*Frost 100

Gislaved Nord Frost 100

Vislabākais ātruma attīstīšanas temps un īss bremzēšanas ceļš uz sniega
Ļoti laba noturība, braucot pa sniegu putras šķīdonī
Īss bremzēšanas ceļš un laba vadāmība uz slapja asfalta
Īss bremzēšanas ceļš uz sausa asfalta
Samērā lēns ātruma attīstīšanas temps un garš bremzēšanas ceļš uz ledus
Tendētas uz nepietiekamu pagriežamību un krasu saķeres zaudēšanu uz ledus
Samērā vāja saķere, veicot ekstremālus manevrus uz sausa asfalta
Augsta rites pretestība

6. Michelin X ice North 3

Michelin X Ice North3

Visīsākais bremzēšanas ceļš un ļoti laba ātruma attīstīšana uz sniega
Vislabākā noturība, braucot pa sniegu putras šķīdonī
Īss bremzēšanas ceļš un laba vadāmība uz slapja un sausa asfalta
Samērā zems trokšņa līmenis
Samērā zema rites pretestība

Samērā lēns ātruma attīstīšanas temps, garš bremzēšanas ceļš un vāja šķērseniskā saķere uz ledus

7. Sava Eskimo Stud

 

Sava eskimo Stud Pietiekami labas bremzēšanas īpašības uz ledus
Diezgan laba noturība, braucot pa sniegu putras šķīdonī
Īss bremzēšanas ceļš uz slapja asfalta
Laba vadāmība, veicot ekstremālus manevrus uz sausa asfalta (kaut arī reakcija ir nedaudz palēnināta)
Samērā zema rites pretestība
Pieņemams trokšņa līmenis (līdz 110 km/h)
Samērā lēns ātruma attīstīšanas temps uz ledus
Samērā vāja saķere, ieejot pagriezienā uz ledus

8. Bridgestone Blizzak Spike-01

 

Bridgestone Blizzak Spike 01

Laba noturība, braucot pa sniegu putras šķīdonī
Samērā lēns ātruma attīstīšanas temps, garš bremzēšanas ceļš un vāja šķērseniskā saķere uz ledus
Uz sniega aizmugurējie riteņi ir tendēti ieiet sānslīdē (taču kontrole saglabājas)
Samērā garš bremzēšanas ceļš uz slapja un sausa asfalta
Nesteidzīga un vāja reakcija uz stūres pagriezieniem uz sausa asfalta
Samērā augsta rites pretestība

Colesa.ru


http://www.pkp.lv