|
Yokohama![]() Viens no lielākajiem riepu ražotājiem – japāņu kompānija Yokohama – ir dibināta 1917. gadā. Šobrīd uzņēmumam pieder 10 lielas rūpnīcas Japānas teritorijā, kā arī ražotnes ASV, Filipīnās, Taizemē, Vjetnamā, Ķīnā un Krievijā. Uzņēmuma produkcija ir pārstāvēta 53 pasaules valstīs un iemantojusi lielu popularitāti autoīpašnieku vidū. Yokohama riepas - tā ir īsta japāņu kvalitāte, bet japāņu pieeja ražošanai padara riepas par drošām, tehnoloģiskām un ārkārtīgi konkurētspējīgām! Yokohama rūpnīcas Japānā, ASV, Krievijā, Taizemē, Filipīnās un Ķīnā
Pētījumi un izstrādnes
Kompānija Yokohama nepārtraukti veic pētījumus un izstrādātā novitātes riepu ražošanas jomā. Uzņēmuma zinātniski pētnieciskais darbs ietver sevī veselu virkni darbību jauno izejvielu izpētē un oriģinālu materiālu izstrādē, produkcijas modelēšanā, tās testēšanā un īpašību izvērtēšanā. Uzņēmums nepārtraukti izstrādā inovatīvas tehnoloģijas pētījumu centrā RADIC, kā arī veic produkcijas testēšanu savos poligonos D-PARC, T-Mary un TTCA, kuri ļauj simulēt jebkurus ceļa segumu veidus. ![]() RADIC (Research And Development Integrated Center)
Viena no galvenajām uzņēmuma Yokohama Tire Corp. apakšnodaļām skaitās Pētījumu un izstrādņu centrs RADIC. Šī augsti tehnoloģiskā zinātniski pētnieciskā apakšnodaļa atrodas Yokohama rūpnīcā Hiratsuka pilsētā. Centrs ir aprīkots ar vismodernākajām iekārtām, ļaujot uzņēmuma speciālistiem pētīt jauno izejvielu raksturlielumus, veikt zinātniskos pētījumus un izstrādāt inovatīvās riepu tehnoloģijas. ![]() D-PARC
Ovālajam D-PARC (Daigo Proving-Graund and Research Center) trekam ir profilēts pagrieziens, ar 41 grāda plātnes slīpumu, kā arī pats lielākais Japānas treka aplis, ar iespēju modelēt līdz 20 dažādu ceļa segumu veidu. ![]() T-MARY
T-MARY poligons ir domāts speciāli ziemas riepu testēšanai. Šajā poligonā veiktie testi ļauj uzņēmuma speciālistiem nepārtraukti uzlabot ražoto riepu īpašības daudzos parametros, ieskaitot vadāmību dažādos kustības režīmos, bremzēšanas īpašības, stabilitāti, trokšņa līmeni utt. ![]() TTCA
Vērienīgs uzņēmuma poligons Taizemē, kurā tiek veikti visdažādākie vieglo automašīnu, nelielu kravas mašīnu un autobusu riepu testi. Poligonā ir 4,1 km gara augsto ātrumu trase ar iespēju modelēt dažādus ceļa segumus. Yokohama riepas – īsta japāņu kvalitāteAutoīpašnieki jau sen ir atzinīgi novērtējuši Yokohama riepu japāņu kvalitāti, tāpēc šī produkcija kļūst aizvien pieprasītāka un to var ieraudzīt uz dažādu kategoriju automobiļiem jebkurā pasaules valstī. Yokohama riepu klāsts ir ļoti plašs. Tas ietver sevī vieglo automašīnu, apvidus auto, kravas mašīnu un autobusu riepas, kā arī konveijeru lentes, lidmašīnu un kuģu būves komplektācijas detaļas utml. Riepu ražošanā tiek izmantoti speciāli izstrādāti komponenti, kuri visam produkcijas klāstam, tajā skaitā arī demokrātiskās cenu kategorijas riepām, piešķir atsevišķas sporta riepu īpašības. Šai speciālajai, uzlabotajai gumijas masai ir arī citi īpaši, tehniski raksturlielumi, piemēram, tā kavē nodilumu un uzlabo saķeri kā uz sausas tā arī uz slapjas virsmas. Pirms jauno Yokohama riepu laišanas pārdošanā tās tiek rūpīgi notestētas speciāli sagatavotos treniņpoligonos Japānā, Somijā un Vācijā. Sākotnējai komplektācijai Yokohama riepas izvēlās slavenu automašīnu modeļu ražotāji, tādi kā Aston Martin, Audi, Bentley, Chrysler, Citroen, Daihatsu, Dodge, Fiat, Honda, Lancia, Lexus, Lotus, Mazda, Mercedes Benz, Mitsubishi, Morgan, Nissan, Peugeot, Porsche, Smart, Subaru, Suzuki, Tesla, Toyota, Volkswagen. Arī tas liecina par Yokohama riepu augstajiem tehniskajiem standartiem. ApbalvojumiJaunākās iekārtas, mūsdienu tehnoloģijas un augsti kvalificēti speciālisti – tas viss ir uz Yokohama produkcijas augstās kvalitātes nodrošināšanu vērstās sistēmas sastāvdaļas. Pašlaik kompānijai Yokohama ir kvalitātes vadīšanas sistēmas atbilstības sertifikāts ISO 900, kā arī ISO 14001 sertifikāts, kas atzīst, ka visas uzņēmuma rūpnīcas Japānā atbilst starptautiskajiem ekoloģiskā menedžmenta standartiem.
Vēsture
Yokohama un autosports![]() Riepu koncerns Yokohama piešķir lielu nozīmi autosporta attīstībai, piedaloties dažādos pasākumos un sacensībās sponsora lomā. Yokohama kompānijas devīze ir: «Sports kā dzīves stils». Daudzajās sacensībās sacīkšu auto tiek komplektēti tieši ar Yokohama riepām, kas ļauj to dalībniekiem demonstrēt augstus rezultātus un izcīnīt uzvaras. Yokohama ir ekskluzīvs autoriepu piegādātājs automobiļu apļa sacīkšu pasaules čempionātam automobiļu FIA WTCC klasē, kā arī aktīvi piedalās ralliju un Le Mans autosacīkstēs. Tāpat Yokohama Tire piegādā riepas IMSA Cup Challenge sacensībām, šīs riepas ir radītas speciāli automobiļu Porsche 91 GT3 Cup sacensībām. 2012. gadā Yokohama kļuva par oficiālo Īrijas automašīnu čempionāta (ITCC) riepu piegādātāju. No 2010. gada Yokohama komanda piedalās Pikes Peak International Hill Climb autosacīkstēs ar savu elektromobili. Yokohama komandas piedalīšanās ietilpst uzņēmuma stratēģijā, jo tās mērķis ir palielināt savu ekoloģisko atbildību. Yokohama elektromobilis ir apgādāts ar ekoloģiskajām Yokohama BluEarth-A riepām, kuru sastāvā ir apelsīnu eļļa. Sporta autosacīkstes ar Yokohama piedalīšanos![]() Pebble Beach Concours d’EleganceKopš 2005. gada uzņēmums Yokohama ir «oficiālā riepa» festivālā Pebble Beach Concours d'Elegance, kurā tiek izstādīti paši skaistākie, dārgākie un vēsturiski nozīmīgākie automobiļi. ![]() Rūpes par apkārtējo vidiUzņēmums Yokohama realizē savu ekoloģisko stratēģiju sekojošajos virzienos:
Ekoloģiskie riepu komponentiSavas ekoloģiskās stratēģijas realizēšanas ietvaros, kompānija Yokohama ražo ekoloģiskās riepas Yokohama AVID Ascend, starp kuru komponentiem ir apelsīnu eļļa. Uzņēmuma inženieri tiecas riepu ražošanā mazāk izmantot naftas komponentu, aizvietojot to ar ekoloģisku produktu – apelsīnu eļļu. Turklāt kompānija Yokohama ir izstrādājusi ekoloģiskās riepas BluEarth-1, kuras ļauj maksimāli samazināt apkārtējai videi nodarāmo kaitējumu. Izstrādājot riepas Yokohama BluEarth-1, tiek izmantotas visjaunākās ekotehnoloģijas, piemēram, jauns gumijas nanosastāvs, apelsīnu eļļa, aerodinamiskais dizains un svara samazināšana. Yokohama riepas BluEarth-1 ir saņēmušas apbalvojumu nominācijā «Vides aizsardzības aktivitātes», kas liecina par šī uzņēmuma ieguldījumu apkārtējās vides uzlabošanā. ![]() Bezatkritumu ražošanaKompānija Yokohama praktiski pilnībā pārstrādā savus ražošanas atkritumus. Kā spilgtāko piemēru var minēt Yokohama autobusu un kravas mašīnu riepu izgatavošanas rūpnīcu Taizemē. Uzņēmums ir sasniedzis «Zero Emissions» statusu, un tas nozīmē, ka nepārstrādāts paliek tikai viens procents no atkritumiem, kuri ir radušies rūpnīcas darbības rezultātā. ![]() Koku stādīšanas projekts2007. gadā uzņēmums Yokohama uzsāka ekoprojektu «Forever Forest», saskaņā ar kuru 2012. gadā uzņēmuma darbinieki un labprātīgie palīgi būs iestādījuši 500 000 koku visā pasaulē. Šis projekts ir daļa no kompānijas Yokohama uz ogļskābās gāzes izmešu samazināšanu vērstajiem pūliņiem: pieaudzis koks gada laikā var absorbēt vairāk nekā 21 kilogramu ogļskābās gāzes, kura tiek uzskatīta par vienu no globālās sasilšanas galvenajiem faktoriem. Kopumā uz doto brīdi Yokohama darbinieki un labprātīgie palīgi ir iestādījuši vairāk nekā 200 000 koku Japānā, Filipīnās, Ķīnā, Vjetnamā un ASV. Yokohama un sportsKompānija Yokohama aktīvi atbalsta dažādus sporta veidus, piemēram, futbolu, basketbolu un beisbolu. Dažādos gados Yokohama sponsorēja daudzas komandas un dotajā brīdī atbalsta sekojošās:
Yokohama Holivudā2008. gadā kinoteātru ekrānos parādījās filma «Sacīkšu braucējs Spīdijs» («Speed Racer»), kurā galvenā varoņa automobilis bija apgādāts ar Yokohama riepām. Filmas «Sacīkšu braucējs Spīdijs» radītāji izvēlējās Yokohama riepas pateicoties uzņēmuma tēlam un pasaulē iegūtajai reputācijai, kā arī riepu protektora agresīvā zīmējuma dēļ. Filmas režisori un scenārija autori kļuva brāļi Endijs un Larijs Vačovski, kuri visā pasaulē ir pazīstami kā triloģijas «Matrica» autori. Skatīt Yokohama riepu izmērus un cenas
« atpakaļ
|