|
Kāpēc OE riepas?
Apskats
Mēs veicam pētījumus
Mēs testējam
Mēs radām
Kāpēc izvēlēties homologētas riepas?
Kādas ir galvenās priekšrocības?
1. Riepas izstrādātas pēc auto ražotāja prasībām;
2. Homologētas riepas pārsniedz parasto riepu standartus;
3. Paaugstināta drošība (100% precīza drošības aprīkojuma darbība);
4. Oriģinālais aprīkojums (iesaka pats automašīnas ražotājs);
5. Īpaši marķētas priekš Jūsu automašīnas.
VAIRĀK NEKĀ 1200 HOMOLOGĒTU PIRELLI RIEPU IDEĀLAI BRAUKŠANAIRiepu izstrādes sākumposmā ikviens autoražotājs noskaidro automašīnas dinamiskos raksturlielumus, kuri ir jāņem vērē, radot homologētu riepu.
Lejupielādēt katalogu
3 MĒNEŠU GARUMĀ tas ir jauno, homoloģēto riepu īpatnību sākotnējai izpētei atvēlētais laiks.
4 RIEPU GAMMASOriģinālā aprīkojuma segmentam: PZero, Cinturato, Scorpion un Winter

INDIVIDUALITĀTES JAUTĀJUMS.
Eksistē eleganta profila un aristokrātiska rakstura automašīnas, ir atrodamas arī agresīvas, ar nepārprotamu vēlmi izcelties, mēdz būt klasiski un arī izaicinoši auto. Katrā automašīnā ir īpašas elektroniskās sistēmas, kuru darbība ir pilnībā jāpieskaņo konkrētajām riepām.
Ilgu laiku automašīnas bija izteikti mehāniskas. Šobrīd eksistē ABS, ESP, elektroniskā diferenciāļa vadība un citas inovatīvas, vadītājam atbalstu sniedzošas, sistēmas. Šādām sistēmām ir vajadzīgas riepas, kuras ir spējīgas nekļūdīgi reaģēt uz katras konkrētas automašīnas dinamiku.
Un radīt šādu produktu nemaz nav tik vienkārši - ir nepieciešami nopietni sagatavošanās darbi. Pirms radīt homologētas riepas, ir pilnībā jāizpēta konkrētas automašīnas dinamiskie un elektroniskie raksturlielumi, kā arī jāņem vērā autoražotāja prasības.
Šis posms ilgst 2 līdz 3 mēnešus, kuru laikā Pirelli inženieri pēta projektējamai riepai paredzētās automašīnas īpatnības.
Lai mazinātu starp riepu un gaitas iekārtu esošās rezonanses radīto troksni un vibrācijas, atsevišķām riepām Pirelli inženieri ir izstrādājuši speciālus asimetriskus protektorus. Šīs sīkās detaļas maina ceļa izjūtu, ļaujot Jums noprast, kur slēpjas atšķirība starp vienkārši labu un patiešām lielisku braukšanu.
3 GADIir nepieciešami, lai radītu homolgētas riepas, sākot ar dizaina izstrādi līdz pat ražošanas uzsākšanai
20 rādītājitiek izvērtēti uz izmēģinājumu treka
15 rādītājitiek mērīti laboratoriju testos

VEIKTO PĒTĪJUMU NOSLĒGUMĀ IR JĀIZVĒLAS VISPIEMĒROTĀKIE MATERIĀLI. JA TĀDI NEEKSISTĒ, TIE IR JĀRADA PAŠIEM.
Ar Pirelli homologāciju saistītās izstrādes un pētījumi atgādina uzvalka šūšanu pēc pasūtījuma, tieši tādēļ arī ir nepieciešami šie detalizētie testi. Šis process ir visai laikietilpīgs: vidēji tie būs 3 gadi, atšķirībā no standarta riepas radīšanai nepieciešamajiem 6 mēnešiem. Tātad šajās riepās mēs ieguldām 6 reizes lielākus pūliņus. Šis periods iekļauj sevī izmēģinājumus, testēšanu, 3D modelēšanu sadarbībā ar galveno autoražošanas uzņēmumu dizaineriem. Tā mērķis ir iestrādāt riepā vismodernākās tehnoloģijas un izmantot katram konkrētam automašīnas modelim ideāli piemērotus materiālus. Pirelli veic šo darbu jau daudzus gadus, ir viens no elitārajiem riepu piegādātājiem un sadarbojas ar labākajiem premium klases autoražotājiem. Pateicoties šai sadarbībai ir izdevies izgudrot tādas tehnoloģiskās novitātes, ar kurām var lepoties vien retais. Izstrādāt un testēt nākotnes automašīnas riepas nozīmē būt starp visprogresīvākajiem, paredzēt tehnoloģiju turpmāko attīstību un uzreiz pārvērst tās inovatīvā produktā. Piemēram, riepa ar Runflat tehnoloģiju, kura sākotnēji tika izstrādāta BMW Group automašīnu aprīkošanai un papildu drošībai, šobrīd kļūst arvien populārāka. Tieši šādā veidā tiek realizēta autoražotāju sadarbības ideja: informācijas apmaiņa, šķērspārbaudes un piestrādes, kā rezultātā izveidojas ideāla saderība.

RIEPA AR AUTORAŽOTĀJA MARĶĒJUMU
2 -6 MĒNEŠIir nepieciešami, lai palaistu ražošanā homologētas riepas modeli
36auto zīmoli ir aprīkoti ar Pirelli homologētajām riepām
1300homologācijas jaunajām Pirelli riepām

GALU GALĀ IZŠĶIROŠA NOZĪME BŪS CEĻAM. TĀ IR PĒDĒJĀ TESTĒŠANAS ROBEŽŠĶIRTNE, UZ KURAS PIRELLI UN AUTORAŽOTĀJU ILGĀS SADARBĪBAS GADI TIEK IETĒRPTI REĀLĀ FORMĀ. TĀ IR VIETA, KURĀ JĒDZIENS ''RAŽOŠANAS JAUDA'' TRANSFORMĒJAS DARBĪBĀ UN JĒGĀ.
Nozīmīga homologācijas procesa sastāvdaļa ir industrializācija, tas ir ražošanas procesa sākumposms, kas aizņem 3 līdz 6 mēnešus. Šajā posmā produkts tuvojas savai nobeiguma formai. Šīs fāzes noslēgumā riepas un automašīnas mijiedarbība kļūst nevainojama, un riepai beidzot tiek piešķirta kvalitātes zīme: personalizēts marķējums, kas apliecina riepas izstrādes faktu tieši konkrētajam auto modelim. Tieši šī nianse arī nosaka pašu būtiskāko atšķirību!
Krāšņu šovu cienītāji labi saprot, cik liela nozīme ir riepām. Arī autoražotāji to saprot, jo neeksistē tādas riepas, kuras būtu pārākas par riepām, kas ir izgatavotas pēc īpaša pasūtījuma. Vēl vairāk: par riepām, kuras tika uzkonstruētas un izgatavotas vienlaicīgi ar automašīnu: un tās ir homologētās riepas.
Piemēram, jaunais Woking superauto, McLaren P1, ir nokomplektēts ar homologetajām PZero riepām, kuras tika radītas, lai McLaren P1 varētu parādīt savu vairāk nekā 900 zirgspēku lielo potenciālu un fantastiskās tehnoloģiskās iespējas. Ja pirms daudziem gadiem Pirelli radīja PZero, lai savaldītu Ferrari 40 agresiju un tīri mehānisko straujumu, tad šodien tām ir jāatbilst mūsdienu superauto sarežģītajai dinamikai.

|